Tasuta transport 220x220.png (11 KB)

Müügitingimused

Wenesta OÜ, registrikoodiga 11403391, Tallinn (edaspidi Pesapuu) ja Klient, kes vormistab Pesapuu e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, sõlmivad käesoleva E-poega kasutuslepingu. Pesapuu müügitingimused kehtivad alates 11.01.2024

1. Kehtivus

2. Hinnakiri

3. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5. Tellimuse tühistamine ja tagastamine

6. Pretensiooni esitamise aeg ja koht

7. Vastutus ja vääramatu jõud

8. Muud tingimused

 

1. Kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Pesapuu ostukeskkonna klientide (edaspidi Klient) ja Pesapuu omaniku Wenesta OÜ (edaspidi Pesapuu) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Müügitingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.

1.3. Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerivad Kliendi ja Pesapuu vahelisi suhteid Pesapuu hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

1.4. Pesapuu jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arendemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.pesapuu.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste jõustumise, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ettenähtud teisiti.

1.5. Pesapuu ja Klient soovivad kaubelda Pesapuu veebilehekülje www.pesapuu.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. Pesapuu.ee ostukeskonnas tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. Hinnakiri

2.1. Pesapuu.ee ostukeskonnas müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transportkuluta ning sisaldavad (käibemaksu 22%) Eesti Vabariigis kehtestatud käibemaksu.

2.2.Transpordi hind kuvatakse Kliendile ostukorvis pärast transpordi valikut.

2.3. Transpordi hind sõltub kulleri valikust (kulleri ja pakiautomaadi hinnakirjast) ning on hinnavahemikkus 6 - 70€

2.4. Juhul, kui tellimuses on esitatud rohkem kui üks kaubaühik on transpordi hind ikka sama, ei ole oluline kui palju kaupa korraga tellite. Transpordi hind on kajastatud ostukorvi lehel ja Pesapuu poolt esitatud tellimuse kinnitus/arvel.

2.5. Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kogu kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või juurde tasuda transpordi eest Pesapuu poolt esitatud arve alusel.

2.6. Pesapuu jätab endale õiguse korrideerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil (kui ei ole ekslikult sisestatud vale kaubasumma).

2.7. Järelmaksulepingu vormistamisel võib toote hinnale olla lisatud lepingutasu ja teatud intressi % vastavalt järelmaksuteenust pakkuva krediidiasutuse kehtivatele tingimustele. Järelmaksu tingimustega saab tutvuda veebilehel online järelmaks

 
3. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud nupule "Lisa ostukorvi".

3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb kontrollida, kas ostukorvi valitud tooted ja kogused on õiged, valida transpordiviis ja valida, kas soovite kohe tellida või Liisi järelmaksuga. Kui teete valiku "Tellin", siis tuleb täita edasi etteantud blokid: Maksja andmed, makse info ja sobiva kohaletoimetamise viis. Seejärel vajutage ''Telli'' nuppu, siis jõuate pangalinkideni.

Kui soovite taotleda järelmaksu, siis vajutada peale ostukorvi valikut nupule "Telli järelmaksuga" ja täida etteantud lahtrid ning vajuta lõpuks "Telli" nuppu. Peale seda jõuab taotlus meile ja meie edastame Teie järelmaksu soovi edasi.

3.3. Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi, vt Makseviisid:

  • Pangalingiga - Klient maksab 100% tellimuse summast koheselt peale ostu vormistamist, mille järel suunatakse Klient automaatselt valitud pangalingi kaudu tasuma.
  • Ülekandega pangakontole - Klient maksab vähemalt 50% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks, tehes ülekande Wenesta OÜ arveldusarvele Kliendile sobilikust pangast;
  • Järelmaksuga - Klient maksab järelmaksulepingu alusel, mis sõlmitakse pärast tellimuse vormistamist Kliendi ja finantseerija vahel.

3.4. Järelmaksuga toodete ostmisel täidab Klient järelmaksutaotluse vormi, mis kuvatakse "Liisi järelmaks" teises astmes.

3.5. Enne "Telli" nupule vajutamist on võimalik Kliendil tellimust muuta.

3.6. Esitatud tellimust, st kui Kliendile on saadetud e-mailile tellimuse kinnitus koos tellimuse numbriga, enam klient oma kontolt muuta ei saa (juhul kui registreerunud Klient). Muudatuste tegemiseks tuleb pöörduda Pesapuu klienditeeninduse telefonile +372 5886 6488.

3.7. Müügileping (edaspidi Leping) loetakse sõlmituks, st tellimuse täitmist alustatakse, juhul kui Klient on 5 tööpäeva jooksul tasunud vähemalt 50% tellimuse kinnituse/ettemaksu tellimuse järgi tasumisele kuuluvast summast Wenesta OÜ arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti.

3.8. Järelmaksu tellimuse puhul alustatakse tellimuse täitmist pärast sissemaksu laekumist.

3.9. Tellimuse vormistamisel saab Klient valida omale sobiva transpordi viisi:

  • Tulen Tallinna lattu ise järgi - tellimustele, mille eest on 100% ette makstud, võib tulla järgi Pesapuu lattu. Sealjuures teise osamakse tasumine on nõutav peale kauba saabumist lattu;
  • Pesapuu kuller (kohaletoimetamine maja välisukseni) - tellimused, mille eest on 100% ettemakstud, toimetatakse kulleri poolt märgitud aadressile. Seal juures teise osamakse tasumine on nõutav peale kauba saabumist lattu. Kauba maksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale;
  • Pesapuu kuller (kohaletoimetamine tuppa) - tellimuse, mille eest on 100% ettemakstud, toimetatakse Eesti kulleri poolt märgitud lähetuse aadressile. Pesapuu saadab Kliendile teavituse selle kohta.

 

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine 

4.1. Tooted toimetatakse kohale detailidena, välja arvatud juhul kui tooteinfos on märge, et toode tarnitakse kokkupandult.

4.2. Tellimuse kinnitusel toodud tarneaeg so meie lattu kehtib juhul, kui vähemalt 50% tellimuse summast on tasutud tellimuse esitamise päeval. Tarneaeg lükkub edasi tellimuse esitamise ja laekumise vahele jäävate päevade võrra.

4.3. Pesapuu kohustub Klienti teavitama tarneaja muutumisest esimesel võimalusel pärast informatsiooni saamist.

4.4. Pärast seda kui Kliendi tellimus on Pesapuu lattu saabunud ja sorteeritud, antakse kaup üle kulleritele ning toimetatakse see eelnevalt telefoni teel kokkulepitud ajal tellimuse vormistamisel märgitud aadressile.

4.5 Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Pesapuud koheselt enne kohaletoomist.

4.6. Kohaletoimetamise viis:

  • "Tulen Tallinna lattu ise järgi" valiku puhul tuleb Kliendil minna järgi vastavasisulise teate saamist Pesapuu Tallinna lattu.
  • Juhul kui Kliendil ei ole võimalik teavitusse märgitud ajavahemikul tellimusele järgi minna, tuleb Kliendil teavitada Pesapuud sobivast järelminemise ajast Tallinna telefonil +372 5886 6488 või Tartu telefonil + 372 5855 3531.
  • Juhised "Tulen ise järgi" viisi puhul leiab lehelt tarneaeg ja transport

4.7. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Pesapuu kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

4.8. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Pesapuu üle vaadata toote pakend või pakendid. Nähtavate vigastuste korral soovitab Pesapuu kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehe, kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve ja ta on rahul pakendi seisundiga (st kaup ei ole vigastatud).

4.9. Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-posti aadressile info@pesapuu.ee või helistada kontakttelefonile +372 501 9880.

4.10. Kui Klient tuleb ise kaubale järgi, loetakse üleandmise kohustus täidetuks asja üleandmisel vedajale.


5. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

5.1. Kliendil on õigus tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (va eritellimus tooted).

5.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis ning taganemisavaldus peab olema Pesapuule saadetud kirjalikult aadressile info@pesapuu.ee või kontaktaadressile tähtaja 14 tööpäeva jooksul.

5.3. Avaldusse tuleb märkida tellimuse number.

5.4. Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul peale avalduse esitamist e-posti aadressile info@pesapuu.ee  eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Pesapuu lattu. Vormistatud järelmaksulepingu tühistamisel ei tagastata lepingutasu.

5.5. Kauba tagastamise kulu 34 € ulatuses tasub Klient (va punkt 5.6.)

5.6. Pesapuu kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele st valet toodet.

5.7. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süül või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab Pesapuu endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemise Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamisega näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumata eksperdi hinnangut.

5.8. Juhul kui Klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil õigus oma tellimus tühistada edastades aadressile info@pesapuu.ee vastavasisulise avalduse. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14 tööpäeva jooksul peale Kliendi poolt vastava avalduse esitamist. Vormistatud järelmaksulepingu tühistamisel lepingutasu ei tagastata.

5.9. Pesapuu jätab endale õiguse mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa juhul, kui ostetud tooted olid spetsiaalselt valmistatud Kliendi jaoks eritellimuse alusel.

Eritellimuseks loetakse:

- tootjalt spetsiaalselt Kliendi jaoks tellitud eriviimistlusega või suurusega tooteid, mida ei esine Pesapuu ostukeskkonnas standardvalikus (eritellimusel suurused, kattematerjalid, kangad, peitsid, värvid jm viimistlused);

- hulgitellimusi, mis on vormistatud pärast näidise saatmist ja heakskiidetud Kliendi poolt.


5.10. Pesapuu jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui:

- Kliendi järelmaksutaotlusele tuli negatiivne vastus;

- tellitud kaup on tarnija laos otsas ning Klient ei ole nõus Pesapuu.ee poolt pakutava asendustootega.

5.11. Pesapuu veebilehel ekslikult sisestatud valed kaubasummad on Wenesta OÜ õigus tellitud toodetelt kliendile raha tagasi maksta.


6. Pretensiooni esitamise aeg ja kord 

6.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

6.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Pesapuud probleemist e-posti aadressile info@pesapuu.ee ning esitama järgmise informatsiooni:

- nimi ja muud kontaktandmed;

- tellimuse number;

- toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod)

Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Pesapuult tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

6.3. Peale pretensiooni esitamist kohustub Pesapuu Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse andma 14 tööpäeva jooksul.

6.4. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote/detaili parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja sellega ei põhjustata Pesapuule võrreldes teiste õiguskaitsevahendite kasutamsiega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja väärtust, lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning Kliendi võimalust saada lepingutingimustele vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt.

6.5. Puudusega toote/detaili asendamise korral on Pesapuul õigus nõuda Kliendilt puudusega toote/detaili tagastamist. Pesapuu kannab toote/detaili parandamisega või asendamisega seotud kulud. Kui Klient nõuab õigustatult asja parandamist ja Pesapuu.ee ei tee seda mõistliku aja jooksul, võib Klient asja ise parandada või lasta seda teha ning nõuda Pesapuult selleks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist.

6.6. Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote/detaili parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui Pesapuu.ee keeldub õigustamatult toote/detalil parandamisest või asendamisest või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast kaebuse esitamist või kui toote/detaili parandamise või asendamisega tekitatakse Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi.

6.7. Pesapuu ei vastuta:

- Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest;

- defekti eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

- toote loomiliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.


7. Vastutus ja vääramatu jõud 

7.1. Pesapuu vastutab Kliendi ees Pesapuu poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2. Klient vastutab Pesapuu ees kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ja ning tema käitumist eo loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõu).

7.4. Pesapuu ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (Pesapuu mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.

7.5. Pesapuu ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

7.6. Pesapuu ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
 

8. Muud tingimused
 

8.1. Pesapuu kasutab Kliendi esitatud informatsiooni Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Pesapuu ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel. Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL- turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.

8.2. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Pesapuu Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

8.3. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Pesapuul õigus pöördud oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

Kampaania soodustusel ei lisandu toodetele püsikliendisoodustus.

 

9. Kasutustingimustega nõustumine

 

9.1. Pesapuu e-poe müügitingimustega tutvumine on tellijale kohustuslik.

9.2. Tarbija nõustub müügitingimustega tehes ise vastava märke ostu sooritamisel.

Külastage ka meie kaupluseid!

Tallinnas - Pärnu mnt. 139B   tel. 58 866 488             Tartus - Tehase 16   tel. 58 553 531