Tasuta transport 220x220.png (11 KB)

Korduvad küsimused

Kas kaupa on võimalik tellida ka telefoni teel? 

Jah, on küll võimalik. Selleks tuleb öelda klienditeenindajale toote nimetus, kogus ja enda täpsed kontaktandmed.

Kas on vaja registreeruda püsikliendiks, kui ma tahan kaupa tellida?

Ei, registreerimine ei ole kohustuslik. Püsikliendina saad jälgida enda tellimuse ajalugu.

Kuidas saab tellimuse eest tasuda?

Kui esitate tellimuse on Teil võimalus tasuda kohe pangalingi kaudu või Teile e-posti koheselt saadetud tellimuse kinnituse alusel. Tellimuse kinnituse alusel saate maksta pangakontoris 5 tööpäeva jooksul või teha ülekandeid mitmes osas. Kui soovite taotleda järelmaksu, siis tõstke kõik soovitud tooted ostukorvi ja peale seda valige nupp ''Telli järelmaksuga'' ning täitke nendepoolt nõutavad andmed ära, vajutage ''Telli'' nuppu. 

Kui suur peab olema igakuine pidev sissetulek pangakontole, et järelmaksu taotleda?

Teie igakuine sissetulek peaks olema vähemalt 320 €/kuus.

Kas pakute kauba kohaletoimetamist ka saartele?

Kohaletoimetamine toimub üle Eesti, vastavalt kauba transpordi hinnale st saaretele 49€, tellitud kauba kogus ei ole oluline.

Kas tarneaeg on alati kindel, mis on märgitud toote juures?

Oleme märkinud iga toote juurde ka maksimaalse tarneaja. Kuid on ka tooteid, mida toimetame kohale samal või järgmisel päeval. Tootjatel muutuvad tarneajad pidevalt, mistõttu on meil pandud toote juurde tarneaja vahemik.

Tarneajaga toodete puhul, lisandub toote tarneajale kulleri transpordi aeg (nt kui toote tarneaeg on 1-2 nädalat, siis see tähendab, et kaup jõuab Pesapuu lattu selle aja sees. millele lisandub veel kulleri veo aeg). Kui soovite täpsemalt tarneaega teada, siis võtke ühendust klienditeenindajaga.

Kas ma saan teha tellimuse firma nimele?

Jah, vormistades tellimust tuleb märkida ettevõtte nimi, kontaktisiku nimi, telefon ja E-posti aadress. Juriidilistele isikutele ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 30-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamises on erisused jne).

Kuidas ma saan tasuda tellimuse eest, mille maksumus ületab 200€, kui mul ei ole  ID-kaardi lugejat, Mobiil ID'd või Smart-ID'd?

1. Vormistage endale Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaart koos lugejaga.
2. Tehke ülekanne oma pangakontoris.
3. Tasuge tellimuse eest osade kaupa, märkides ülekande selgitusse kindlasti arve number.
4. Tasuda võib Teie eest ka teine inimene, siis tuleks märkida makse selgitusse kauba tellija nimi ja arve number.
5. Tasuda võib ka arvet erinevate inimeste poolt, kindlasti peab siis arve selgitusse kirjutama ettemaksuarve numbri, et meie oskaks Teie poolt tasutuid summasid kokku viia.

Kuhu ma peaksin pöörduma seoses Pesapuu e-poega tekkinud probleemide ja küsimustega?

Kõikidele pesapuu.ee puudutavatele küsimustele, probleemidele saate vastuse või otsime lahenduse telefonil +372 50 19 880

Kui on Teil soovitusi kodulehe paremaks muutmiseks, siis ootame Teie ettepanekuid, et muuta paremaks Teie teenindust.



Parimate soovidega

Pesapuu Sisustuskeskuse meeskond

Külastage ka meie kaupluseid!

Tallinnas - Pärnu mnt. 139B   tel. 58 866 488             Tartus - Tehase 16   tel. 58 553 531